Wednesday, February 10, 2010

hari ini hari hari

ASSALAMUALAIKUM

hari ni merupakan hari aku yg sperti hari hari biasa…hari hari aku adalah hari hari yang biasa…muahahahah
hari ini kelas bmula kul 8..bermula dgn lab fluid mechanics di blok 21.
aku smpai d c2 kul 7.40 kot…xda org…sunyi…hanye ada makcik2 cleaner menyapa antara satu sama lain smbil mbuat lawak2 dlm loghat perak yg sgt pekat…aku pula…sunyi…tiada teman ketika itu..
angin pula bertiup sepoi2 bahasa dgn angin yg dingin…ingin pula aku tido di c2…

 

salah satu pemandangan utp

  


  


  


  


  

xleh nk tgkap gmbo bebyk dlm makmal ni...kang abg 2 marah

  

wani..pakar dlm mgeraskan muka

pasal lab fm td…fuhh…sesi viva td amat mndebarkan…
Alhamdulillah,leh jwb…quiz solid mechanics lak..hancuss…nape sume mcm malu2 nk bncang? lecturer kasi bncang kot…patut wat bulatan td,wat same2… setakat ni, dia lecturer yg paling ok utk subjek yg mcm sedare2 SM…b4 dis…seksa dlm kelas…maybe lecturer ni sempoi kot..aku minat laptop dia…hahahah
pas abeh kelas SM aku anta wani g print and aku g undercroft..
tdo!!!!air con beb…mmg bes gle tdo c2…lena….




peace...


No comments: