Saturday, May 8, 2010

kucing oh kucing


ASSALAMUALAIKUM
smalam tgk jadual final…perghhh…berubah lg…
ye kwn2..di saat kamu semua dh packing2 brg balik umah, kami di utp br nk start exam..actually xstart ag pun…br start stadi week kami
bdasarkan jadual yg aku tgk smalam, stadi week bg kos aku= 2 weeks!!!
Ya Allah …. lama nye…1st paper is on 21st may…hmmm…mmg la org kata byk
mse nk stadi…aku khuatir satu je…
xstadi langsung…muahahahahah
adoiya…haaa….nk cte pasal kwn aku, shark yg kena cat attack!!!
hahhaha…smalam…suatu mlm yg sunyi…hanya bunyi cengkerik dan dengkuran2 housemate aku dan dengkuran org blok depan kedengaran (penulis hnye bgurau)
selepas rasa dh xleh masuk fluid mechanics ni, aku pun bermanja2 dgn katil…
br je nk tutup mata, kedengaran bunyi kucing megeluarkan bunyi2 nk gaduh
hahahah…time2 aku nk tdo la diorg nk gado..dh le dua2 ekor dlm umah aku…
so aku pun bgn…kelihatan shark sdg menenangkan kedua2 ekor kucing itu..
biar btol..kucing nk catfight leh ko g belai2 ag….aku tgk jam..hmmm…kul 4 pagi..
kucing nk kejut kami solat tahajud kot…xpe la kucing…aku masih memandang sepi kucing2 tsebut…shark cuba mengangkat kucing tsebut..
“shark…jgn,,,kang dia gigit ko”
“rilex..kucing kat umah aku ok je”
shark xjadi angkat …still dibelai belai kucing2 tu smbil member nasihat kpd kucing2 tu supaya jgn bgado…(kucing2 utp lulus cemerlang subjek bahasa kebangsaan mse 1st year 1st sem)…
cubaan kedua shark mengangkat kucing yg wane agak kehitaman 2…
zap!!!!!!
darah…
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kucing itu mgunakan kukunye yg tajam utk menyerang shark
korg…darah byk weh….
keluar mcm sirap bungkus
(shark selepas dicakar)
-bgegas ke bilik air, basuh.darah wirawati beliau gugur ke lantai
(aku selepas melihat shark kena cakar)
-blari mgambil penyapu dan mbuat aksi2 akrobatik mhalau kucing2 tsebut (heeeyaaaaaakkk!!!!!)
kembali ke cerita penuh….
aku g kat shark yg kat sinki…
“shark…jom2 g klinik”
“mlm2 mcm ni? bukak ke?”
“jom je la…darah xbenti 2”
so kami pun bsiap2….aku sbnarnye nervous tgk darah..sejuk bdn aku tgk darah..
tp kena act macho…
smpai ke klinik, tekan2 loceng (seb bek klinik UTP bwh 2 je)
abg yg jaga klinik bgn mbuka pintu dgn mata merah..(sori…)
selepas kitorg 2 ada gak org len dtg…foreigner…jgn thenjut2…kesian…
shark ckp dia kna inject kat bahu…aww.awww..
I xske inject2 ni….kecuali jarum derma darah…feel gle ble jarum 2 masuk…
(saya bkn penagih dadah)
lalu pulang lah kami ke rumah kami…
kucing2 itu juga sudah tiada
bengkek weh tgn dia…mcm pkai sarung tgn tinju…
sian….
doctor kat klinik 2 bg nasihat yg leh kite aplikasikan ye kwn2
“kalo ada kucing gaduh pasni simbah je air”
kesian….kalo aku kat tmpat shark…aku akan meraung dulu…
tp shark leh je rilex…
maybe dia br bgn tdo time 2, so dia xleh nk bayangkan reality or mimpi
hahahah…
kucing utp ni ske sgt bgaduh sesame diorg
nk rebut awek ke, nk ebut hak pnjgaan anak ke…aku pun xtau
tp diorg ske gaduh kat dpn pintu, pendek kata, kat laluan org rmai
(siput babi pun byk kat utp ni..xpenah lak tgk diorg gado…hahahha)

No comments: